Підручники з інформатики для школи

5 клас
(підручник +
робочий зошит)

6 клас
(підручник +
робочий зошит)

7 клас
(підручник +
робочий зошит)

9 клас
(підручник +
робочий зошит)

10 клас
(підручник +
робочий зошит)

11 клас
(підручник +
робочий зошит)

Курси за вибором
(підручники та CD)

 

Інформаційні технології та Інтернет змінили наш світ і людей. Сучасних дітей з раннього віку оточує яскравий світ мультимедіа, ігр і анімації, у якому все вражаюче ефектно. Щоб процес навчання був цікавим для таких дітей, школа має відповідати їхнім очікуванням щодо рівня подання інформації. Досягти цього можна завдяки широкому використанню інформаційних технологій.

Лише сьогодні ви можете придбати посібник з інформатики для школи
Основи Інтернету (профільне навчання) за 20 грн!

Замовити
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 212»
Форум » Інформатика у 9 класі 12-річної школи » Навчальні видання для 9 класу » Інформатика. 9 клас (Підручник) (Обговорюємо підручник)
Інформатика. 9 клас (Підручник)
istetsenkoДата: Четвер, 24.09.2009, 23:10 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Сподіваюся, що підручник уже надійшов у деякі школи. Якщо є запитання, задавайте.
 
klimenkoДата: Субота, 26.09.2009, 14:37 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Пришел. Нашел кучу ошибок...
 
istetsenkoДата: Субота, 26.09.2009, 20:13 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
И какая куча? Приводите примеры, пожалуйста. Будем обсуждать.
 
lelya772Дата: Неділя, 27.09.2009, 17:38 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 10
Репутація: 0
Статус: Offline
Мне тоже бы хотелось узнать, какая куча ошибок в учебнике и какого автора? Не уж-то у И. Завадского?

Додано (27.09.2009, 18:38)
---------------------------------------------
Народец, а подскажите, кто из вас уже работал с on-line практикумом? Стит ли за него браться? cool

 
klimenkoДата: Неділя, 27.09.2009, 18:08 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Смотрел только 4 часть.
Страница 190. Маленькая ошибка.
Quote
Файли веб-сторінок зазвичай мають імена з розширенням html чи htm

А .php ? smile Ведь на пхп написано много движков.


Страница 197.
Quote
протокол - http, ftp, news тощо (у разі введення....)

Неужели протокол news существует? О__О
И неплохо было бы еще добавить туда защищенный тип передачи данных - https
Ну и маленькая поправка.
Страница 209. Третий вопрос. Почему одни сайты из www, а другой - нет? smile
Разницы почти нет, но все же.
 
lelya772Дата: Неділя, 27.09.2009, 18:14 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 10
Репутація: 0
Статус: Offline
А кто автор учебника, по которому вы работаете? cool
 
istetsenkoДата: Неділя, 27.09.2009, 18:48 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (klimenko)
Неужели протокол news существует? О__О

Это не ошибка. Такой протокол есть. Вот ссылка http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa767739%28VS.85%29.aspx

Страница 190. Маленькая ошибка.
Какая же это ошибка? Много чего можно было бы перечислять...и не только php, а, например, aspx. Мы же говорим "зазвичай".
Но стоит ли? Если ученикам пока рассказали только об HTML?

Quote (klimenko)
Страница 209. Третий вопрос. Почему одни сайты из www, а другой - нет?

Такое имя сайта, он открывается. А какая проблема? Наоборот, учитель может обратить на это внимание. Даже специально так оставили.

 
lelya772Дата: Неділя, 27.09.2009, 18:55 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 10
Репутація: 0
Статус: Offline
klimenko, кто автор этого учебника?
 
istetsenkoДата: Неділя, 27.09.2009, 19:06 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Это мы говорим об учебнике Завадского, Стеценко, Левченко.
 
lelya772Дата: Неділя, 27.09.2009, 19:10 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 10
Репутація: 0
Статус: Offline
О, мы до 190 страницы ещё не дошли! У нас пока только урок 4!
У нас пока всё-ок!
 
klimenkoДата: Неділя, 27.09.2009, 19:32 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (istetsenko)
Это не ошибка. Такой протокол есть. Вот ссылка http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa767739%28VS.85%29.aspx

Не знал еще такого. Вот попытался открыть какой-нибудь канал новостей в этом протоколе, но ничего не получилось smile
Quote (istetsenko)
Какая же это ошибка? Много чего можно было бы перечислять...и не только php, а, например, aspx. Мы же говорим "зазвичай". Но стоит ли? Если ученикам пока рассказали только об HTML?

Ну просто Php популярней чем html, вот и подумал такое..
 
istetsenkoДата: Неділя, 27.09.2009, 20:48 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
News, лучше было бы из этого перечная убрать, попытаемся это сделать.
А вот PHP и HTML -- это несколько разные вещи, язык сценариев и язык разметки. И рассуждать, что из них популярнее, наверно, не совсем корректно.
На данном этапе обучения лучше в такие дебри не лезть, если представить, что многие ученики все это слышат впервые, а некоторые и слышать об этом не хотят :).
Вообще тема сетей довольно "инженерная".
Она трудно поддается изложению в том смысле, что очень трудно обеспечить постепенный ввод понятий для совершенно неподготовленного человека. А с другой стороны, она интересна и, как по мне, включена в программу правильно.
 
wwsДата: Субота, 21.11.2009, 17:13 | Повідомлення # 13
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
Это сообщение на форуме дублируется. Извините, так получилось. Обсуждали программу, а перешли на спор о качестве учебника. Поэтому логичнее разместить сообщение в этой ветке.

Quote (itosvita)
Quote (wws)
Подскажите информационное сообщение и информативное сообщение разные понятия??)

Безумовно, це різні поняття. Відмінність між прикметниками "інформаційний" та "інформативний" пояснено на стор. 26.

Это наш диалог с Admin. Я спрашивала о понятиях, которые вводятся на 9 странице (информационное) и на 14 (информативное). Мне ответили, что читайте дальше по учебнику в чём разница между этими прикметниками.

Возникает вопрос: принцип последовательности в Вашем учебнике соблюдается?

Додано (21.11.2009, 16:06)
---------------------------------------------
Еще пример, на мой взгляд, не соблюдения принципа последовательности.

стр. 14: "На такие вопросы приходится отвечать, когда нужно определить свойства объекта или явления."

Но понятие объекта и его свойства вводится на стр. 27.

 
istetsenkoДата: Субота, 21.11.2009, 22:38 | Повідомлення # 14
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Думаю, что любой непредубежденный человек согласится с тем, что слово «объект» не относится к таким, о которых ученик 9 класса не слышал вообще. И сочетание «свойства объекта» в этом смысле и в данном фрагменте текста не является таким же, каковым было бы, например, первое упоминание векторного изображения без пояснения этого понятия. Поэтому мне странно, что Вы приводите этот пример в качестве весомого аргумента «о несоблюдении последовательности изложения».

После прочтения вашей дискуссии с админом у меня сложилось впечатление, что дальше книгу Вы вообще не читали, потому что Вам это не нужно (задача у Вас иная), и в учебном процессе ее не используете (иначе давно бы прошли эту тему и свои вопросы могли бы задать давно).
И мне странно, что педагог с 22-летним ничего не сказал (не похвалил или не поругал) о таких важных для учебника аспектах: интересно ли будет читать его детям? пробуждает ли он интерес к предмету и к жизни вообще? захочет ли ученик просто почитать учебник, потому что ему будет интересно? К сожалению, об этом не пишете не только Вы.
Некоторые в борьбе (чья методика лучше, кто какой коррупционер, какая плохая программа и какой я опытный и хороший автор) о детях забыли, а может, и не думали никогда. Это я как издатель книг по информатике с 18-летним стажем говорю.

 
zavaДата: Субота, 21.11.2009, 22:56 | Повідомлення # 15
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (wws)
Я Вас спрашиваю о понятиях, которые вводятся на 9 странице (информационное) и на 14 (информативное). Вы мне пишите что читайте дальше по учебнику в чём разница между этими прикметниками.

Возникает вопрос: принцип последовательности в Вашем учебнике соблюдается?

Почнемо з того, що поняття в українській і російській мові позначаються іменниками, а "інформаційний" та "інформативний" - це прикметники. Є поняття "інформативне повідомлення" і воно чітко і недвозначно означено на стор. 14. Чи, може, це означення незрозуміле, складне, туманне?

На стор. 26 ми тільки зайвий раз підкреслюємо відмінність між цими і ще одним прикметником.
Ну і де непослідовність? Нє, ну можна було прямо на стор. 14 зробити приміточку: не плутайте слово "інформативний" з "інформаційний". Ну а так на 26-й.

Quote (wws)
Еще пример, на мой взгляд, не соблюдения принципа последовательности.

стр. 14: "На такие вопросы приходится отвечать, когда нужно определить свойства объекта или явления."

Но понятие объекта и его свойства вводится на стр. 27.

А ще на стор. 8 ми використовуємо термін "Інтернет", який пояснюємо у розділі 19, а ще на стор. 8 - термін "комп'ютер", а ще на стор. 8 є речення "Разом із тим поняття інформації - це одне з фундаменатльних понять науки інформатики", де вводяться поняття "фундаментальний", "наука", "інформатика", "інформація", "поняття", "разом із тим" та "одне з". Яке кричуще порушення принципу послідовності, однак smile

 
wwsДата: Неділя, 22.11.2009, 14:18 | Повідомлення # 16
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
Спасибо, Игорь, за ответы. Я всё поняла.

Додано (22.11.2009, 15:18)
---------------------------------------------

Quote (istetsenko)
И мне странно, что педагог с 22-летним ничего не сказал (не похвалил или не поругал) о таких важных для учебника аспектах: интересно ли будет читать его детям? пробуждает ли он интерес к предмету и к жизни вообще? захочет ли ученик просто почитать учебник, потому что ему будет интересно? К сожалению, об этом не пишете не только Вы.

Ваши учебники у нас в области появились за неделю до карантина. Русский вариант вообще ещё отсутствует. И потом, на эти вопросы должны отвечать дети. Не учитель.

Quote (istetsenko)
Некоторые в борьбе (чья методика лучше, кто какой коррупционер, какая плохая программа и какой я опытный и хороший автор) о детях забыли, а может, и не думали никогда.

В этом я с Вами полностью согласна. Но к некоторым я не отношусь, поверьте.
Вопросы, которые я задавала, возникали, как раз, потому что думаю о детях и о учителях, которые с детьми работают. И с вопросами, проблемами приходят к методисту.

Quote (istetsenko)
После прочтения вашей дискуссии с админом у меня сложилось впечатление, что дальше книгу Вы вообще не читали, потому что Вам это не нужно (задача у Вас иная), и в учебном процессе ее не используете (иначе давно бы прошли эту тему и свои вопросы могли бы задать давно).

В этом не согласна.
Я читала все 4 учебника параллельно. И до карантина ели успевала отвечать на вопросы учителей по всем четырём учебниками Где?, Как?, Что?
Вам вопросы начала задавать, потому что ваш учебник мне менее всего понятен, увы! (заметьте не плохой учебник, а не понятен) .
Но как раз Ваш учебник я рекомендовала прочитать всем учителям, независимо от того, какой учебник у них в школе. Поэтому мне хотелось разобраться.

Но в моих вопросах увидели что-то другое. Диалога не получилось.
Вы считаете, что Ваш учебник должен быть понятен и вопросов никаких быть не может. Поэтому извините за беспокойство.

Желаю вашему форуму побольше приятных сообщений. Удачи.

С ув. Васильченко Светлана


Повідомлення відредагував wws - Неділя, 22.11.2009, 13:59
 
itosvitaДата: Неділя, 22.11.2009, 17:09 | Повідомлення # 17
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Светлана, не надо, пожалуйста, передергивать smile !
Сначала представлюсь: я Александр Поляков. И мы знакомы.
Вы лично слышали в Донецке, как я предлагал собрать всех (и в том числе и в Запорожье),
кто собирается преподавать по нашему учебнику или интересуется им. Мы готовы работать с учителями.
До этого я звонил и просил об этом Л. Черникову.
Да, учебник насыщен материалом, впрочем как и сама программа. А по другому и не должно быть.
В новой программе и в нашем учебнике имеются новые парадигмы. Это не наша прихоть, а веление времени.
Слишком долго действовала предыдущая программа. Я не хочу, в отличие от других, а их достаточно много >(, что-то ругать
в нашем образовании. Но в технологическом аспекте наш ждут очень большие изменения.
Просмотрите пожалуйста только последние (за полмесяца) конференции только одной, но важной компании:
SYS-CON Media, Santa Clara, http://itosvita.ucoz.ua/news....08-165;
Tech•Ed Online, Berlin; http://www.msteched.com/online/home.aspx;
Платформа 2010, Москва, http://msplatforma.ru, http://www.techdays.ru;
PDC09, Los Angeles, http://microsoftpdc.com/
Информатика будет центральной дисциплиной в школе. Ей уделяется пока мало времени. Но это только пока, поверьте.
Новый состав знаний в школе это желание высшей школы, ИТ-промышленности, НАН Украины.
И контента будет еще больше. Нам важно, чтобы в школе преподавали современный компьютинг, а не рассказывали сказки о компьютере.
Поэтому, собирайте своих учителей, мы приедем, и будем помогать разбираться не с одним прилагательным на странице, а со всей программой и со всем учебником.

С уважением,
с надеждой на плодотворное сотрудничество.

 
salalДата: Середа, 16.12.2009, 08:51 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
За час роботи з підручником (хоча і короткий час) я дійшов висновку, що він достатньо зрозумілий для сприйняття але, як і все нове, містить ряд неточностей або помилок змістовного характеру. Місцями - перенасичений матеріалом. Як, наприклад, розділ 7, що містить 11 сторінок та ще й практичну роботу на 3 сторінки. Вкластися в урок практично неможливо.

Пропоную розглянути деякі мої зауваження. Хотів би, щоб звернули на їх увагу та врахували при наступних виданнях. Зауваження стосуються частини ІІІ.
(З частинами І та ІІ не знайомився, бо на той час не було підручника. Але швидкий перегляд розділу І зайвий раз впевнив мене, що в нашій науці поняття інформації та пов'язані з ним ще остаточно не визначені. І тому кожен трактує їх по-своєму. Цей підручник не є та й не може бути винятком. Але про це поговоримо потім).

Зауваження до ІІІ частини:
Зауваження 1:

Цитата з підручника: "Сучасні операційні системи містять принаймні такі основні компоненти: ядро, драйвери, файлова система..." (ч.3 р.6. стор.69)

В дійсності:
Файлова система не входить до складу операційної системи. Це самостійна система створена для розмішення файлів і каталогів та для використання однією або декількома видами операційних систем. (Наприклад, FAT використовується як MS DOS, так і різними версіями MS Windows. Не виключене створення альтернативної ОС, яка б використовувала цю систему). До того ж файлова система може існувати при відсутності операційної. А отже, вона не може входити до складу операційної системи.

Зауваження 2:

Пункт підручника: "Особливості організації даних в операційній системі Windows" (ч3.р.8. стор. 94) на мій погляд неправильно розкриває тему. В ньому стверджується, що Робочий стіл - це папка і вказується місце де вона знаходиться. Це не зовсім правильне твердження, а отже створює неправильне уявлення про будову системи об'єктів MS Windows.

Пропоную варіант для розкриття цієї теми:
Операційна система для розміщення даних використовує файлові системи дисків. Для цього вона кожному файлу і кожному каталогу створює відповідний власний об’єкт-значок, через який користувач може оперувати з цим файлом або каталогом. Таким чином ОС створює систему об'єктів файлового інтерфейсу, що фунціонально пов'язані з єлементами доступних файлових систем - файлами і папками.
Робочий стіл є кореневим об'єктом деревовидної системи об'єктів файлового інтерфейсу операційної системи MS Windows. Він з’явився у версії ще Windows’95 і зберігається в сучасних версіях. Коди Робочого столу знаходяться в одному із системних виконуваних файлів ОС, який міститься серед файлів файлової системи так званого системного диску. Вони завантажуються в оперативну пам'ять після запуску ПК. Тобто Робочий стіл - це програма, що формує базовий інтерфейсний об'єкт ОС. Після запуску він визначає доступні диски, створює відповідні їм об'єкти і приєднує їх до дерева файлових об'єктів ОС як гілки. Об'єкти-диски створюють об'єкти-файли і об'єкти-каталоги, що відповідають файлам і каталогам їх ФС, та приєднують їх до дерева інтерфейсних об'єктів ОС. Такий же процес відбувається і для з’ємних пристроїв відразу після їх підключення.
Програма «Робочий стіл» має інтерфейс, що відображається на екрані ПК. В основі його – Робоче поле, Панель завдань та значок програми «Кошик». При бажанні користувач-власник облікового запису може відобразити на Робочому столі значки системних програм «Мій комп’ютер», «Мої документи» та «Мережне оточення».
ОС Windows дозволяє кожному користувачу створювати власний обліковий запис. Обліковий запис кожного користувача має свої налагодження інтерфейсу єдиного для всіх користувачів об'єкту "Робочий стіл" та додатково папку Робочий стіл для розміщення в ній файлів і папок, значки яких виводяться на Робоче поле Робочого столу цього користувача. Існує також загальна папка Робочий стіл, що містить файли і папки, значки яких виводяться на Робочий стіл будь-якого облікового запису.

(Погодьтеся, що твердження, що Робочий стіл - це папка, не зовсім коректне та правильне лише частково).

(Про інші власні папки облікового запису доцільно згадати при вивченні відповідних підтем).

Зауваження 3:

На стор. 92 вказано:
Цитата: "Повний шлях записують за певними правилами. Спочатку вказують ім'я диску... У кінці зазначають ім'я файлу."

Наскільки я знаю, ім'я файлу до складу шляху не входить.
Шлях складається тільки із каталогів. А, якщо до нього додати спочатку ім'я диску, а в кінці ім'я файлу, то отримаємо повну специфікацію файлу.

Повідомлення відредагував salal - Середа, 16.12.2009, 10:01
 
zavaДата: Четвер, 17.12.2009, 22:37 | Повідомлення # 19
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Offline
Шановний salal, дякую за зауваження. Вони слушні, особливо стосовно файлової системи. Так, як ви пропонуєте пояснювати поняття робочого стола - надто складно для 9-класника, але неточність справді потребує виправлення.

Quote (salal)
Як, наприклад, розділ 7, що містить 11 сторінок та ще й практичну роботу на 3 сторінки. Вкластися в урок практично неможливо.

Щодо цього не згоден. Поговорив зі знайомими вчителями, які проходили цей урок за нашим підручником - усі вкладаються чудово. Матеріал вкрай простий, основи роботи з інтерфейсом ОС. Викличе труднощі, тільки якщо діти раніше ніколи не працювали за компом. Усе залежить від методики. Звичайно, кожне речення підручника на уроці опрацьовувати не потрібно. Подивіться, будь ласка, план-конспект уроку в розділі "Вікі" на стор. "9 клас". Чи є у вас наш практикум і робочий зошит? Чи користуєтесь ним?
 
salalДата: П`ятниця, 18.12.2009, 20:00 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (zava)
Так, як ви пропонуєте пояснювати поняття робочого стола - надто складно для 9-класника

Якщо це пояснення не супроводжувати системою малюнків, то воно буде складним і для старших учнів, бо люди мислять образами, а образи об'єктів у учнів ще не склалися.
Я тільки навів свій варіант, як пропозицію для автора. Але потрібно акцентувати увагу на те, що в інтерфейсі MS Windows існують інтерфейсні об'єкти файлової системи, функціонально пов'язані з елементами файлових систем дисків. Ці інтерфейсні об'єкти приєднані до кореневого інтерфейсного об'єкту Робочий стіл. І що інтерфейсний об'єкт файлової системи є посередником між користувачем і елементом файлової системи, з яким пов'язаний цей об'єкт. А далі - роз'яснити поняття об'єкту з його властивостями та методами.

Оскільки не існує офіційних правил написання найменування об'єктів операційної системи, пропоную їх назви як імена писати з великої букви. Так вини будуть зосереджувати на собі увагу в тексті саме як об'єкти.

Що стосується практичних робіт і робочих зошитів, то я звик розробляти свої практичні роботи (щоправда, враховуючи зміст практичних робіт підручника) і тести в електронному вигляді до кожного уроку теми.
Для апробації хотів придбати робочі зошити для однієї групи, але виникли проблеми з фінансуванням. Тому, можливо, це питання вирішу пізніше.

Що стосується підручника, то хочу додати, що мені подобається досить хороша логістика побудови його тем та якість друкованої продукції. (Щоправда, я можу судити лище по 3-й частині. Інші я покищо не вивчав).

Повідомлення відредагував salal - П`ятниця, 18.12.2009, 20:28
 
zavaДата: Середа, 23.12.2009, 21:12 | Повідомлення # 21
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (salal)
Що стосується практичних робіт і робочих зошитів, то я звик розробляти свої практичні роботи (щоправда, враховуючи зміст практичних робіт підручника) і тести в електронному вигляді до кожного уроку теми.
Для апробації хотів придбати робочі зошити для однієї групи, але виникли проблеми з фінансуванням. Тому, можливо, це питання вирішу пізніше.

А чи не маєте ви бажання поділитися тестами з усіма? Я б міг публікувати їх на нашому сайті.
І чи є у вас хоча б один, власний, екземпляр нашого роб. зошиту/практикуму?

Quote (salal)
Що стосується підручника, то хочу додати, що мені подобається досить хороша логістика побудови його тем та якість друкованої продукції. (Щоправда, я можу судити лище по 3-й частині. Інші я покищо не вивчав).

Дякую smile

 
salalДата: П`ятниця, 25.12.2009, 12:25 | Повідомлення # 22
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (zava)
А чи не маєте ви бажання поділитися тестами з усіма? Я б міг публікувати їх на нашому сайті.

Вкажіть адресу, на яку надіслати розроблені тести.

Quote (zava)
І чи є у вас хоча б один, власний, екземпляр нашого роб. зошиту/практикуму?

Покищо не обзавівся. В моєму населеному пункті таку літературу не завозять, а в обласному центрі буваю рідко.

Повідомлення відредагував salal - П`ятниця, 25.12.2009, 12:44
 
zavaДата: Субота, 26.12.2009, 16:11 | Повідомлення # 23
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (salal)
Вкажіть адресу, на яку надіслати розроблені тести.

А я ніби знайшов ваш сайт: http://ki.at.ua/. Це вони?

Quote (salal)
Quote (zava)
І чи є у вас хоча б один, власний, екземпляр нашого роб. зошиту/практикуму?

Покищо не обзавівся. В моєму населеному пункті таку літературу не завозять, а в обласному центрі буваю рідко.

Я на форумі Шестопалова обіцяв приз усім, хто зробить конструктивні зауваження щодо нашого підручника. Ви їх саме зробили. Так що напишіть вашу поштову адресу, я вам вишлю 1 роб. зошит/практикум.

 
salalДата: Четвер, 14.01.2010, 09:38 | Повідомлення # 24
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (zava)
А я ніби знайшов ваш сайт: http://ki.at.ua/. Це вони?

Так, це мій сайт. Як Ви бачите, я зробив спробу розробити тести в навчальному та контролюючому режимі майже у строгій відповідності матеріалам підручника. Тестова система MyTest досить достойна і нескладна у використанні як вчителями, так і учнями. Однак вона негнучка. Переналагодження тестів (навіть такі важливі як час тестування та кількість вибраних питань) може зробити лише той, хто знає пароль доступу до редагування. Відеоматеріал за матеріалами підручника - це експериментальна спроба, яку, мабуть, продовжувати недоцільно.
Взагалі, інформатика в 9 класі для мене - це новинка. І в цьому році доводиться працювати в експериментальному режимі.

Quote (zava)
Я на форумі Шестопалова обіцяв приз усім, хто зробить конструктивні зауваження щодо нашого підручника. Ви їх саме зробили. Так що напишіть вашу поштову адресу, я вам вишлю 1 роб. зошит/практикум.

Буду вдячний за такий приз. Ось адреса: 63002, вул. К.Лібкнехта, 24, м. Валки, Харківська обл., Валківський ліцей ім. О. Масельського, для Сосновцева О.О.

Додано (14.01.2010, 09:38)
---------------------------------------------
Практикум/зошит з інформатики отримав. Дуже вдячний.

 
CescoДата: П`ятниця, 12.02.2010, 18:27 | Повідомлення # 25
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
пройшов 1 тест (з розділа 7).

Тест цікавий, думаю і інші в такому ж ключі зроблені....... Це добре)
.... але ........

невже ви також тянцюєте під дудку МОНу, і проводите тестування на кожному уроці? .......і як? діти не скаржаться? позитивні результати цього бачите?

Я вважаю, які б тести не були, їх як мінімум через урок потрібно проводити.

 
Форум » Інформатика у 9 класі 12-річної школи » Навчальні видання для 9 класу » Інформатика. 9 клас (Підручник) (Обговорюємо підручник)
Сторінка 1 з 212»
Пошук:

Вітаю Вас, Гість
Реєстрація Вхід