Підручники з інформатики для школи

5 клас
(підручник +
робочий зошит)

6 клас
(підручник +
робочий зошит)

7 клас
(підручник +
робочий зошит)

9 клас
(підручник +
робочий зошит)

10 клас
(підручник +
робочий зошит)

11 клас
(підручник +
робочий зошит)

Курси за вибором
(підручники та CD)

 

Інформаційні технології та Інтернет змінили наш світ і людей. Сучасних дітей з раннього віку оточує яскравий світ мультимедіа, ігр і анімації, у якому все вражаюче ефектно. Щоб процес навчання був цікавим для таких дітей, школа має відповідати їхнім очікуванням щодо рівня подання інформації. Досягти цього можна завдяки широкому використанню інформаційних технологій.

Лише сьогодні ви можете придбати посібник з інформатики для школи
Основи Інтернету (профільне навчання) за 20 грн!

Замовити
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Інформатика у 9 класі 12-річної школи » Програма і календарне планування » Соответствие учебника 9 класса программе
Соответствие учебника 9 класса программе
wwsДата: Вівторок, 17.11.2009, 23:39 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
Пытаюсь в учебнике найти все положения программы по теме "Інформація. Інформаційні процеси та системи".

пока вопросы по Главе 1.

Поняття про інформацію (стр.8 - 9) та способи її подання (на какой странице??).
Дані. (стр.9)
Різновиди інформаційних повідомлень (на какой странице???)
Вимірювання обсягу даних (на какой странице???)
Поняття про інформаційну надлишковість повідомлень (стр. 17)
Способи подання і кодування повідомлень, двійкове кодування (стр 15). (А на какой странице говорится о способах представления сообщений??)
Вимірювання довжини двійкового коду (стр. 16)
Інформаційні процеси: отримання, збирання, зберігання, пошук, обробка і передавання інформації (стр. 10-13)

Учень пояснює:
• поняття інформації, даних, інформаційного повідомлення;
( Информация, подобно материи и энергии, рассматривается современными учеными как одно из фундаментальных понятий мироздания. Сегодня наука утверждает, что окружающий нас мир — это материя, энергия или информация. (стр.9)
Данные — сообщения, представленные в формализованном виде (стр.9)
Как ученик должен уметь объяснять? 1 или 2?
1. Сообщения, которые соответствуют критериям достоверности, полезности, актуальности, доступности и полноты называют информативными. (стр.14)
2. Сообщение — это определенная «порция» информации (например, каждая реплика, которую вы слышите от своего друга, говоря с ним по телефону). Все, что было сказано во время беседы, также можно рассматривать как отдельное информационное сообщение. (стр.9)
Подскажите информационное сообщение и информативное сообщение разные понятия??)

• поняття про інформаційну надлишковість повідомлень;
Избыточность сообщения — величина, показывающая, во сколько раз может быть короче сообщение, в котором закодирована та же информация. Стр. 17

Учень описує:
• способи подання повідомлень;
На какой странице говорится о способах представления сообщений??

• способи оцінювання кількості інформації;
На какой странице?

• різновиди інформаційних процесів: отримання, збирання, зберігання, пошуку, обробки і передавання інформації
Стр. 10-13

Учень називає:
• види повідомлень;
На какой странице учебника???

Учень дає означення:
• одиниць вимірювання довжини двійкового коду: біта, байта, кілобайта, мегабайта, гігабайта, терабайта.
Стр 16:
Бит — один разряд двоичного кода.
Байт — последовательность из восьми бит
Биты и байты — это базовые единицы измерения длины двоичного кода.
Из байтов составляются килобайты, мегабайты, гигабайты и т. д.:
• 1 килобайт (1 Кбайт) = 1024 байта;
• 1 мегабайт (1 Мбайт) = 1024 Кбайт;
• 1 гигабайт (1 Гбайт) - 1024 Мбайт;
• 1 терабайт (1 Тбайт) = 1024 Гбайт.

Учень вміє:
• визначати довжину двійкового коду повідомлення.
(Стр. 16: Биты и байты — это базовые единицы измерения длины двоичного кода. Например, код 01011100 1100110101 имеет длину 18 бит, или 2 байта и 2 бита. )

 
itosvitaДата: Четвер, 19.11.2009, 01:43 | Повідомлення # 2
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (wws)
Поняття про інформацію (стр.8 - 9) та способи її подання (на какой странице??).

Перенесено у тему 2, розділ 4, стор. 44-47. Казати про способи подання інформації "взагалі" (текстовий, графічний і т.д.) не в контексті комп'ютера або інших інформаційних систем некоректно. Спосіб подання обумовлений інформацінйою системою, за допомогою якої інформація подається. Недолік навчальної програми визнаю. Ця фраза мала бути в темі 2. У підручнику все правильно.
Quote (wws)
Різновиди інформаційних повідомлень (на какой странице???)

стор. 9, "Форми існування інформації". Дані, судження, уявлення, поняття, знання - це і є різновиди повідомлень.
Quote (wws)
Вимірювання обсягу даних (на какой странице???)

Читайте уважно підрозділ "Інформація як наукове поняття", стор. 16-18, там є.
Quote (wws)
Подскажите информационное сообщение и информативное сообщение разные понятия??)

Безумовно, це різні поняття. Відмінність між прикметниками "інформаційний" та "інформативний" пояснено на стор. 26.
Quote (wws)
На какой странице говорится о способах представления сообщений??

Це те саме питання, що і "способи подання інформації (на какой странице??)" стор. 44-47. Як я і казав, недолік програми. Має бути у темі 2.
Quote (wws)
• способи оцінювання кількості інформації;
На какой странице?

стор. 16-18. кількість інформації - те саме, що й обсяг інформації.
Quote (wws)
Учень називає:
• види повідомлень;
На какой странице учебника???

стор. 9, питання вже було, "Різновиди інформаційних повідомлень (на какой странице???)", див. відповідь вище.

Щодо решти тексту поста, то, поясніть, будь ласка, в чому полягають запитання, якщо вони є.

 
wwsДата: Четвер, 19.11.2009, 13:41 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
Спасибо за ответы на вопросы!
Теперь вопросов возникло ещё больше.
Вопросы есть практически по каждому абзацу первой главы учебника.
Прочитала очень внимательно уже до 64 странице в том числе и стр.16-18 и не один раз (с сентября читаем),

Quote (itosvita) "Читайте уважно підрозділ "Інформація як наукове поняття", стор. 16-18, там є."

Но для понимания прочитаных страниц, в том числе и 16-18 важно понять страницу 9, подраздел: "Формы существования информации".
А я понять не могу этот подраздел!!! Поэтому пока вопросы по 9 странице учебника.

Например не могу понять.
Сначала сказано: "Информация существует только в виде сообщений", а потом "Сообщение — самая простая форма существования информации". Значит можно сделать вывод , что есть другие формы, более сложные. Но тогда будет противоречие с первой фразой. Помогите разобраться???

Ещё пример.

Из фразы
Quote (itosvita) "Дані, судження, уявлення, поняття, знання - це і є різновиди повідомлень."
и из схемы на рисунке 1.1. следует что формы существования информации и разновидности сообщений одно и тоже. Я правильно понимаю? Я права?
Хотя я не могу быть права, потому что есть противоречие в самой схеме, в которой сообщение стоит в одном ряду с данными, суждениями, понятиями, знаниями. Как понимать, помогите?

Теперь вопрос по программе.
Информационное сообщение и информативное сообщение разные понятия (из вашего ответа). В программе сказано, что "Учень пояснює:
поняття інформаційного повідомлення; ", значит ученик будет использовать в своём ответе фразу: "Сообщение — это определенная «порция» информации (например, каждая реплика, которую вы слышите от своего друга, говоря с ним по телефону). Все, что было сказано во время беседы, также можно рассматривать как отдельное информационное сообщение." Так я понимаю?
Словосочетание "информативное сообщение" в программе не звучит, значит ученик не обязан его объяснять??? Тем более, что на странице 14, где объясняется понятие "информативное сообщение" не встречается словосочетание "информационное сообщение". Значит они не связаны.

Опять вопрос по учебнику.

Quote (itosvita) "Безумовно, це різні поняття. Відмінність між прикметниками "інформаційний" та "інформативний" пояснено на стор. 26."

Если эти прилагательные так важны в курсе, что их надо сравнивать, отличать. То почему это происходит аж на 26 странице??? Ведь используются эти прилагательные уже на 9 и на 14.
Спасибо, что дочитали. На самом деле вопросов ещё очень много!!! Поэтому очень хочеться получать такие ответы на вопросы, которые будут понятны и не будут требовать встречных вопросов. Тогда есть надежда, что рано или поздно вопросы закончатся.

Повідомлення відредагував wws - Четвер, 19.11.2009, 13:46
 
lelikДата: Четвер, 19.11.2009, 14:09 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Абсоютно згодна, що відповіді автора на питання ще більше заплутують. І починає складатися враження, що автор не дуже розуміє, що сам написав.
В тексті зустрічається дуже багато означень поняття повідомлень, всі вони взяти з різних Інтернет-джерел (читачі можуть з легкістю їх знайти) і всі ці означення базуються на різних підходах до трактування поняття інформації. В підручнику змішали кілька таких теорій. Як можна побудувати струнку логіку викладу, коли скачемо от однієї тарктовки до іншої? Яке означення автор вважає концептуальним для його підручника?
Перш за все прошу автора навести чітке означення інформаційного повідомлення. В підручнику таке відсутнє, а опис цього поняття на стр. 9 таковим вважати неможливо.
2. Назвати різновиди інформаційних повідомлень. Бо у відповіді автора (з його ж слів) наведено різновиди просто повідомлень, а які різновиди саме інформаційних повідомлень? Чи поняття інформаційного повідомлення утотожнюється з поняттям просто повідомлення?
3. Виходячи зі схеми на стр. 9, де наведено форми існування інформації і посилання автора на цей матеріал при відповіді на питання про різновиди інформаційних повідомлень, робимо висновок, що форми існування=різновидам, повідомлення=інформації. Перепрошую, але це повна несинітниця. даже навіть з погляду на все, що сказано на стр. 9. А така наука як формальна логіка - тут просто відпочиває.
І це тільки питання по одному поняттю програми. biggrin


Повідомлення відредагував lelik - Четвер, 19.11.2009, 14:11
 
wwsДата: Четвер, 19.11.2009, 18:42 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
Пытаюсь разобраться по учебнику сама.

Читаю "Контрольные вопросы и задания" стр. 18

"1. Чем отличаются данные от сообщений; суждения, представления, понятия — от данных; знания — от суждений, представлений и понятий?"

Quote (itosvita)
Дані, судження, уявлення, поняття, знання - це і є різновиди повідомлень.

Данные - разновидность сообщения. Правомерно ли ставить вопрос "Чем данные отличаются от сообщения?"
и, честно говоря, 9 страница учебника никак не даёт ответ на первый вопрос на стр.18

Читаю "Вопросы для размышлений" стр. 19
"2. Приведите примеры информации, которая не является данными, а так¬же примеры данных, которые не являются знаниями"

стр. 9 "Данные — сообщения, представленные в формализованном виде". Как привести пример информации, которая не является данными? Ведь любой пример информации будет приведён в формализованном виде, в виде зафиксированного сообщения, значит будет являтся данныи.

"3. Приведите примеры информационных сообщений, которые являются полезными, но неполными; актуальными, но бесполезными; полными, но недостоверными."

Это задание отождествляет между собой понятия первой главы: информация, сообщение, информационное сообщение. Так это?Или нет?

"6* Приведите примеры визуальных, звуковых, обонятельных и тактильных сообщений с высокой и низкой избыточностью."
на стр.12 называются типы информации: визуальная, звуковая, обонятельная и тактильная. Из вопроса следует, что типы сообщений - такие же. Правильно я понимаю?

 
itosvitaДата: Четвер, 19.11.2009, 23:06 | Повідомлення # 6
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (wws)
Сначала сказано: "Информация существует только в виде сообщений", а потом "Сообщение — самая простая форма существования информации"

В українському оригіналі перша фраза є такою: "Інформація може бути подана лише у вигляді повідомлень". Тобто, на жаль, маємо неточність перекладу.
Але по суті:
Повідомлення - це найпростіша (або, якщо хочете, найбільш загальна форма існування інформації). Деякі повідомлення є даними, тобто дані - це різновид повідомлень; уявлення, судження, поняття - різновид даних, а знання - різновид суджень, уявлень, понять.

Аналогія: є транспортний засіб взагалі, електричний транспортний засіб його різновид, трамвай - різновид електричного тр. засобу.

Рис. 1.1 це і демонструє.

Тому питання "Чем данные отличаются от сообщения?" цілком правомірне, так само як "Чим відрізняється трамвай від транспортного засобу взагалі?".

 
itosvitaДата: Четвер, 19.11.2009, 23:24 | Повідомлення # 7
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (wws)

Читаю "Вопросы для размышлений" стр. 19
"2. Приведите примеры информации, которая не является данными, а так¬же примеры данных, которые не являются знаниями"

стр. 9 "Данные — сообщения, представленные в формализованном виде". Как привести пример информации, которая не является данными? Ведь любой пример информации будет приведён в формализованном виде, в виде зафиксированного сообщения, значит будет являтся данныи.

да чого ж? піднімається східний вітер (не текст "піднімається східний вітер", а власне, коли вітер піднімається smile ) - це повідомлення? воно може нести інформацію? - так! фоно формалізоване? - ні!

Quote (wws)
и, честно говоря, 9 страница учебника никак не даёт ответ на первый вопрос на стр.18

так ніби дає ж. тобто дані відрізняються від повідомлень тим, що вони обов'язково подані у формалізованому вигляді, а повідомлення взагалі - необов'язково і т.д.
 
itosvitaДата: Четвер, 19.11.2009, 23:30 | Повідомлення # 8
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (wws)
и из схемы на рисунке 1.1. следует что формы существования информации и разновидности сообщений одно и тоже. Я правильно понимаю? Я права?

Точніше так: формам існування інформації відповідають різновиди повідомлень. Інформації може існувати у формі даних, отже, деякі повідомлення є даними і т.д.

Quote (wws)

Хотя я не могу быть права, потому что есть противоречие в самой схеме, в которой сообщение стоит в одном ряду с данными, суждениями, понятиями, знаниями. Как понимать, помогите?

У схемі (рис. 1.1) немає протиріччя, там поняття не "в одному ряду", а утворюють ієрархічну "піраміду". Інакше кажучи, зв"язані ієрархічними співвідношеннями "загальне-різновид".

 
itosvitaДата: Четвер, 19.11.2009, 23:36 | Повідомлення # 9
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (wws)
Теперь вопрос по программе.
Информационное сообщение и информативное сообщение разные понятия (из вашего ответа). В программе сказано, что "Учень пояснює:
поняття інформаційного повідомлення; ", значит ученик будет использовать в своём ответе фразу: "Сообщение — это определенная «порция» информации (например, каждая реплика, которую вы слышите от своего друга, говоря с ним по телефону). Все, что было сказано во время беседы, также можно рассматривать как отдельное информационное сообщение." Так я понимаю?

Приблизно так. Я свідомо не пояснював поняття повідомлення через поняття сигналу, як то зазвичай роблять (повідомлення - це послідовність сигналів). Бо це запозичення з теорії зв"язку і, якщо розібратися, це означення викликає багато "непоняток": чому саме послідовність? що таке сигнал? і взагалі є хибним - бо не завжди послідовність і дуже спірно, чи сигналів.

І взагалі, головне - щоб учень мислив, а не повторював як папуга ту чи іншу фразу, правильну чи ні. Да хай його пояснення поняття повідомлення буде неправильним в квадраті, але якщо він самостійно знаходить аргументи на підтвердження своєї думки, то це найкращий учень.

 
AnettaДата: Четвер, 19.11.2009, 23:59 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Очень странно звучит вопрос "1. Чем отличаются данные от сообщений; суждения, представления, понятия — от данных; знания — от суждений, представлений и понятий?", если учесть, что термины "суждения, представления, понятия" не были в учебнике объяснены совсем. Как можно требовать от ребенка сравнения неизвестных ему терминов с другими, понятными только интуитивно? Это что, новый методический прием - выдавать репродуктивный вопрос на тупое повторение за аналитический? Думанием здесь даже не пахнет, а как раз бездумное повторение предложения с предыдущей страницы учебника.

Повідомлення відредагував Anetta - П`ятниця, 20.11.2009, 00:01
 
itosvitaДата: П`ятниця, 20.11.2009, 00:02 | Повідомлення # 11
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (wws)
Quote (itosvita) "Безумовно, це різні поняття. Відмінність між прикметниками "інформаційний" та "інформативний" пояснено на стор. 26."

Если эти прилагательные так важны в курсе, что их надо сравнивать, отличать. То почему это происходит аж на 26 странице??? Ведь используются эти прилагательные уже на 9 и на 14.

А тому що на стор. 26 ми вводимо ще й 3-й прикметник - "інформатичний" і наголошуємо на різниці відразу між усіма трьома.

Quote (wws)
Словосочетание "информативное сообщение" в программе не звучит, значит ученик не обязан его объяснять???

Учень не повинен, але якщо зможе пояснити це - чудово.

Quote (wws)

Тем более, что на странице 14, где объясняется понятие "информативное сообщение" не встречается словосочетание "информационное сообщение". Значит они не связаны.

Безумовно, пов'язані тільки тим, що деякі з інформаційних повідомлень є інформативними (знову співвідношення "загальне-різновид" (інформативне повідомлення є різновидом інформаційного). Ну ви самі ж розумієте різницю між "інформативний" та "інформаційний"?

 
itosvitaДата: П`ятниця, 20.11.2009, 00:15 | Повідомлення # 12
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (wws)
Это задание отождествляет между собой понятия первой главы: информация, сообщение, информационное сообщение. Так это?Или нет?

"6* Приведите примеры визуальных, звуковых, обонятельных и тактильных сообщений с высокой и низкой избыточностью."
на стр.12 называются типы информации: визуальная, звуковая, обонятельная и тактильная. Из вопроса следует, что типы сообщений - такие же. Правильно я понимаю?

Так, "інформаційне повідомлення"="повідомлення". Більш того, "інформаційне повідомлення" - надлишкова фраза, наприклад як "перша прем'єра" або "повтори знову". Прикметник "інформаційне" тут зайвий, ми всюди з цих словосполучень його повикидали, хоча, може, десь і залишилось. Що помилкою не є, звісно.

Повідомлення - це форма існування інформації. Тому, оскільки інформація буває візуальною, звуковою і т.д., то і повідомлення бувають такими. Це природний спосіб побудови мовних конструкцій. Наприклад, ви ж можете сказати "цікава книга", хоча, строго кажучи, цікава не книга, а роман, надрукований у ній.

 
itosvitaДата: П`ятниця, 20.11.2009, 00:17 | Повідомлення # 13
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (Anetta)
если учесть, что термины "суждения, представления, понятия" не были в учебнике объяснены совсем

Не зрозумів???!!! А що на стор. 9?

Quote (Anetta)
а как раз бездумное повторение предложения с предыдущей страницы учебника.

Так у підручнику це "не объяснено совсем" чи "приведено на предыдущей странице"? Визначтесь, шановна smile

Quote (Anetta)
Это что, новый методический прием - выдавать репродуктивный вопрос на тупое повторение за аналитический?

Контрольні запитання та завдання - репродуктивні, питання для роздумів - аналітичні. Але навіть щодо контрольних запитань я проти підходу "ученик будет использовать в своём ответе фразу". А якщо використав іншу фразу, пояснив своїми словами?

 
itosvitaДата: П`ятниця, 20.11.2009, 00:24 | Повідомлення # 14
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (lelik)
В тексті зустрічається дуже багато означень поняття повідомлень

Quote (lelik)
Перш за все прошу автора навести чітке означення інформаційного повідомлення. В підручнику таке відсутнє

Прошу визначитися із закидом: він у тому, що "в тексті зустрічається дуже багато..." чи що "В підручнику таке відсутнє"?
 
wwsДата: П`ятниця, 20.11.2009, 16:37 | Повідомлення # 15
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (itosvita)
Тому питання "Чем данные отличаются от сообщения?" цілком правомірне, так само як "Чим відрізняється трамвай від транспортного засобу взагалі?".

Мне очень стыдно, но я не могу ответить и на вопрос "Чим відрізняється трамвай від транспортного засобу взагалі?"

Честно говоря, после прочтения всех ответов на мои вопросы. Мне стало ясно одно, что имея стаж работы учителем информатики 22 года, всё что я знаю по теме "Информация, информационные процессы"

Quote (itosvita)
взагалі є хибним

И поскольку я не правильно понимаю эту тему, у меня есть два варианта:
1. либо вообще уволиться со школы
2. либо стать учителем который говорит примерно так: "это понятие (одно из базовых) означает то-то,

Quote (itosvita)
або, якщо хочете,
вот это"

Увы, ответы всё больше и больше убеждают, что с информатикой в 9 классе полный провал!!! Нормальных слов для ведения дискуссии пока нет.

 
AnettaДата: П`ятниця, 20.11.2009, 19:51 | Повідомлення # 16
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (itosvita)
Так у підручнику це "не объяснено совсем" чи "приведено на предыдущей странице"? Визначтесь, шановна

Визначилась. Я не считаю фразу "Коли людина замислюється над отриманою інформацією, зіставляє дані, виникають суждення, уявлення, поняття" объяснением терминов "суждення, уявлення, понятття", потому и утверждаю, что вопрос поставлен некорректно.
 
itosvitaДата: П`ятниця, 20.11.2009, 22:16 | Повідомлення # 17
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (Anetta)
Визначилась. Я не считаю фразу "Коли людина замислюється над отриманою інформацією, зіставляє дані, виникають суждення, уявлення, поняття" объяснением терминов "суждення, уявлення, понятття", потому и утверждаю, что вопрос поставлен некорректно.

Не думаю, що це терміни. Моя 8-річна донька може пояснити значення кожного з цих слів, вони загальновживані. Можна, звичайно, і визначення навести, наприклад з ВТС:
ПОНЯТТЯ, -я, с. 1. Одна з форм мислення, результат узагальнення суттєвих ознак об'єкта дійсності. 2. Розуміння кимсь чого-небудь, що склалося на основі якихось відомостей, власного досвіду. // Думка про що-небудь, погляд на щось. // тільки мн. Сукупність поглядів на що-небудь, рівень розуміння чогось.

Але це вже буде філософія, а не інформатика.

Виходячи з матеріалу підручника, на обговорюване питання учень може відповісти приблизно так: судження, уявлення, поняття виникають у свідомості людини, в результаті осмислення інформації, а дані можуть існувати і без осмислення.

 
wwsДата: Субота, 21.11.2009, 15:06 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (itosvita)
Quote (wws)
Подскажите информационное сообщение и информативное сообщение разные понятия??)

Безумовно, це різні поняття. Відмінність між прикметниками "інформаційний" та "інформативний" пояснено на стор. 26.

Это наш с вами диалог. Я Вас спрашиваю о понятиях, которые вводятся на 9 странице (информационное) и на 14 (информативное). Вы мне пишите что читайте дальше по учебнику в чём разница между этими прикметниками.

Возникает вопрос: принцип последовательности в Вашем учебнике соблюдается?

Додано (21.11.2009, 16:06)
---------------------------------------------
Еще пример, на мой взгляд, не соблюдения принципа последовательности.

стр. 14: "На такие вопросы приходится отвечать, когда нужно определить свойства объекта или явления."

Но понятие объекта и его свойства вводится на стр. 27.

 
itosvitaДата: Неділя, 22.11.2009, 11:44 | Повідомлення # 19
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Уважаемая wws!
Вам ответили на этот вопрос, см. http://itosvita.ucoz.ua/forum/12-4-1 (Вы задали его в двух местах).
Не беспокойтесь так, достаточно участвовать в одной из тем, вам ответят обязательно, biggrin
 
wwsДата: Неділя, 22.11.2009, 13:32 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (itosvita)
Уважаемая wws!
Вам ответили на этот вопрос, см. http://itosvita.ucoz.ua/forum/12-4-1 (Вы задали его в двух местах).
Не беспокойтесь так, достаточно участвовать в одной из тем, вам ответят обязательно,

Спасибо за напоминание. Я, по-моему, написала почему перенесла вопрос в другую тему.

Информатика в 9 классе по новой программе читается первый год. Четыре учебника - четыре подхода к трактовке понятий курса информатики. Система понятий, которая как-то была выстроена за 25 лет ломается. По каким учебникам, по какой системе понятий дети продолжат обучение в 10 классе не ясно. Насколько правильно сейчас это делается покажет время.

Поэтому, я думаю, автор программы и учебника мог бы и внимательнее относиться к возникающим вопросам. Ответственность у Вас очень большая.

Форум, на котором всё воспринимается, як "закид" мне не интересен. Удачи всем!!!

С уважением, Васильченко Светлана

Повідомлення відредагував wws - Неділя, 22.11.2009, 13:33
 
lelikДата: Понеділок, 23.11.2009, 02:08 | Повідомлення # 21
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Убийственная логика -
Quote (itosvita)
Тому питання "Чем данные отличаются от сообщения?" цілком правомірне, так само як "Чим відрізняється трамвай від транспортного засобу взагалі?"

А чим ви, Ігорю, відрізняєтесь від людини? Кожен вид наслідує властивості свого класу! Невже ви цього не знаєте? Тому слід переформулювати питання.

І ще. Згідно рис. 1.1 деякі дані є поняттями. Дані - це формалізовані повідомлення (стр. 9). Тобто всі поняття можна представити у формалізованому вигляді. Як це зробити для таких абстрактних понять як справедливість, кохання, чесність? Ви винайшли формулу кохання? Поділіться зі світом... Навряд чи в цій піраміді потрібен блок ДАНІ. Цей термін не є родовим для понять, суджень і уявлень. Тут потрібне інше співвідношення, скоріш за все перетин, а не підпорядкування.

В мене є ще багато зауважень, але більше хвилює питання дещо іншого роду.

Quote (itosvita)
Так, "інформаційне повідомлення"="повідомлення". Більш того, "інформаційне повідомлення" ... Прикметник "інформаційне" тут зайвий, ми всюди з цих словосполучень його повикидали, хоча, може, десь і залишилось.

Чому ж до сих пір не повідомили всіх вчителів та учнів України, щоб закреслили в своїх тільки що отриманих підручниках ці слова?! І не тільки у Вашому, а й у підручниках інших авторів, які таке безглузде словосполучення понаписували! Вони що не розуміли, що це слово зайве? А ще й способи подання не в ту тему притулили. І ще понавидумували якісь там різновиди інформаційних повідомлень (див. Володіних стр. 12 рис.1.5)
Чому ж Ви не написали в програмі, що учню потрібно знати (називати, чи пояснювати, чи розуміти) форми існування інформації, а не ці різновиди? І взагалі - що це за програма, в якій все не так як треба? А вона ж затверджена комісією МОН. Хто писав на неї рецензії, хто робив експертизу? де проходила апробацію? Ви взагалі розуміли, що Ви писали в програмі? І що з цією програмою тепер робити? Будете переробляти під свій підручник?


Повідомлення відредагував lelik - Понеділок, 23.11.2009, 02:11
 
itosvitaДата: Вівторок, 24.11.2009, 14:58 | Повідомлення # 22
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 17
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (lelik)
А чим ви, Ігорю, відрізняєтесь від людини? Кожен вид наслідує властивості свого класу! Невже ви цього не знаєте? Тому слід переформулювати питання.

Ви навіть не розумієте відмінності між відношеннями "клас-об'єкт" та "клас-підклас". Ігор є об'єктом класу "людина", а "трамвай" - підкласом класу "транспортний засіб". Трамвай відрізняється від транспортного засобу, наприклад, тим, що він обов'язково має електричний двигун та колеса для руху рейками, а транспортний засіб взагалі - необов'язково. Прикладом відношення "клас-підклас" є "людина-чоловік", а не "людина-Ігор".

Більше на ваші пости не відповідаю, оскільки на цивілізовану дискусію ви не здатні, а опускатися до рівня базарної баби я не бажаю.

 
lelikДата: Вівторок, 24.11.2009, 20:15 | Повідомлення # 23
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (itosvita)
Більше на ваші пости не відповідаю

Шкода. Дуже було приємно поспілкуватися з розумною людиною, хоч Ви і намагалися довести, що до останніх не відноситесь.
Дякую за змістовну розмову. Успіхів Вам і порозуміння.
 
schoolДата: Середа, 25.11.2009, 10:38 | Повідомлення # 24
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
у меня вопрос к авторам или издательству: КОГДА БУДУТ УЧЕБНИКИ В ШКОЛАХ??? ЗАКАНЧИВАЕТСЯ 1 СЕМЕСТР, дети в глаза не видели учебник Завадского. Как учиться? О каком мониторинге знаний мы будем потом говорить?
 
zavaДата: Середа, 25.11.2009, 22:59 | Повідомлення # 25
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (school)
у меня вопрос к авторам или издательству: КОГДА БУДУТ УЧЕБНИКИ В ШКОЛАХ??? ЗАКАНЧИВАЕТСЯ 1 СЕМЕСТР, дети в глаза не видели учебник Завадского.

Ми теж обурені такою затримкою. І український, і російський наклади вже надруковані. Я не можу з"ясувати, на яких рівнях підручники "зупинилися" (перевізник? обласні бібколектори? районні?). На жаль, ми дуже мало впливаємо на цей процес.

 
Форум » Інформатика у 9 класі 12-річної школи » Програма і календарне планування » Соответствие учебника 9 класса программе
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Вітаю Вас, Гість
Реєстрація Вхід